zaterdag 10 januari 2015

Storm

Het stormt in de wereld
          Is dit misschien hoe een derde wereldoorlog eruit ziet?
Het stormt in mijn hoofd
          Veranderingen op komst...
Het stormt in mijn hoofd
          Ik lig in bed en de storm raast door mijn hoofd
          Onrust
          Ik slaap niet veel,
          en ach, het eigenwijze katje is buiten in de storm...
Het stormt in de tuin
          Mijn schutting, twee jaar geleden nog zo dierbaar gemaakt door mijn lief,
          is nu echt dood
          Ik maak een foto en zie onverwacht
          de (ex-) buurman die nu weer ingeschakeld  wordt
          We maken een kort praatje en hij zegt:
          Komt goed, buurvrouw, ik doe er wel wat schroeven in.
          Wat een schat!

UPDATE:

Blij blij blij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten