woensdag 25 maart 2015

Weven

het is niet niks
jouw wereld, mijn wereld, jouw, mijn, mijn,
wordt beetje bij beetje ONS
mijn hele leven geef ik mijn eigen geld uit,
en nu overleg ik met jou,
          zullen we dit of zullen we dat
ik wijs je er met nadruk op
dat mijn huis ook jouw huis en bijna ons huis is
           en het verbaast me
           dat ik niet bang ben,
           en ik ben trots
           op hoe ik het doe

dicht bij mezelf
          luister ik naar de rand
          waar we allebei
          niet overheen moeten gaan
aftasten, liefdevol aftasten,
met respect, heel veel respect
en vooral genieten,
         verwonderen,
         dankbare overgave
aan de liefde zonder grenzen
gebouwd op een stevig fundament
van zes jaren tussen hoop en angst en hoop

ik ben de schering
jij bent de inslag
samen vormen we
een gouden weefsel
van onze diepe liefde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten