donderdag 18 september 2014

Ebola?

Ebola, ik weet het niet....
Waarom deze Ebola uitbraak....
Waarom in Afrika....
Wie heeft er belang bij....
     Nieuwe afzetmarkt voor medicijnen?
Ik heb zeker geen antwoorden, maar wel veel vragen...

En wat ik schokkend vind is dat westerse al dan niet besmette hulpverleners naar huis worden gehaald, en genezen, terwijl hun collega's achterblijven en sterven...Ik weet ook niet hoe het anders moet, maar toch, het doet pijn om die voorkeursbehandeling iedere keer te zien.
En dan heb ik het niet eens over al de andere mensen die sterven,
     en over de vele gekke dingen die gebeuren.

Natuurlijk wil ik niet denken aan kwade opzet, maar ik kan dat enge gevoel vanbinnen niet ontkennen.
Zie ook mijn blog van 31 juli jl.


Over vaccinaties en elimineren van bevolking.
Het is toch niet gek dat een deel van de bevolking de westerse hulpverleners niet vertrouwt, misschien zijn ze wel slimmer dan wij?

Nogmaals; Ik weet het niet...
                 Ik heb geen mening....
                 Zeker geen antwoorden....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten