donderdag 6 augustus 2015

Cadeautje Zinexprez

Een cadeautje in twee opzichten: van een dierbare vriendin kreeg ik voor mijn verjaardag een tegoedbon voor maar liefst twee workshops bij mijn favoriete schrijfplek, en een cadeautje omdat de workshops van Zinexprez nou eenmaal ALTIJD heel erg leuk zijn.



Gisteren was het stralend weer en dus geweldig om de workshop Pennen in het Pinetum te volgen. Ik had nog nooit van het Pinetum gehoord, maar gelukkig begon Corrie Gramser van Zinexprez met een rondleiding, waarna we enkele inspirerende opdrachten kregen, waar ik verder dus niets over ga zeggen om niet te veel weg te geven aan iedereen die de workshop zelf gaat volgen. Ik geef alleen een sfeerimpressie:




Haiku's:
Ceder

Als ik ceder ruik
waan ik mij een magiër
één met de natuur 
 Krakende takken
paarse bloemen, rode lijst
schaduw geeft me rust

 



 



Je snapt het: Ik heb genoten!
2x Bedankt!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten