maandag 2 januari 2017

Nou lekker dan

Nooit eerder van gehoord, maar opeens is het er. Geen idee hoe het komt: te koude spieren? Verkeerde beweging bij rolstoelwandelen? Ik weet het niet. Natuurlijk komt het op een heel vervelend moment, drie dagen voordat we de familie in Afrika willen bezoeken. Toch fijn als ik dan een beetje mobiel ben, maar ik vrees het ergste. Vorig jaar ging lief met een gebroken enkel naar zijn familie, dit jaar heb ik een vers hielspoor.
De laatste drie dagen heb ik dingen afgezegd om mijn voet rust te geven. Vanavond liep ik een klein stukje tot het eind van de straat, om het even uit te proberen. Wat een ramp al die scheve  stoeptegels die me normaal niet opvallen, elke stap is een worsteling, bovendien word ik doodmoe van de pijn.
Een van de allerleukste (ahum) dingen is dat iedereen wel iemand kent die er ook last van heeft en me verzekert dat het heel pijnlijk is (weet ik al) en dat het heel lang gaat duren....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten